20 Nisan 2012 Cuma

Şair Nedim İlkÖğretim Okulu



Şair Nedim Etüt Beslenme İlkÖğretim Okulu'nu duydunuz mu bilmem ama bu okul  Gayrettepe'de Dedeman'ın hemen arkasında yine etüdlü ve sağlam eğitim veren bir okuldur. İyi bir okul olduğu için talep de oldukça fazladır. Fazla olduğu için de bu okul da kur'a ile almaktadır öğrencilerini :(

Öncelikle Şair Nedim İlkÖğretim Okulu Yönetimi'ne teşekkürlerimi sunuyorum. Çünkü gerçekten ciddi bir okul olduklarını web sitesinde yaptıkları açıklamalarla bir kez daha sergilediler. Diğer kur'a ile öğrencilerini alan okullar web sitelerinde hiçbir açıklama yapmadıkları gibi telefon ile arayıp sormaduğumuzda da neredeyse dövmedikleri kalıyor.

Şair Nedim Yönetimi'nin web sitelerinde yaptıkları açıklama şöyle;

Kamuoyunda 4+4+4 olarakta bilinen Milli Eğitim Temel Kanunu değişikliklerinin uygulamasıyla ilgili süreç devam etmektedir. Bilgi almak için kurumumuza başvuruda bulunmamanız yasal sürecin tamamlanmasını beklemeniz gerekmektedir. Bu süreçlerin sonunda yapılan değişiklikler sonrasında yeni duyurularımız olabilir. 



ETÜT BESLENME İLKÖĞRETİM OKULLARI ÖN KAYIT ŞARTLARI VE KAYIT TAKVİMİ
(DİKKAT! AŞAĞIDAKİ TAKVİM BİR ÖNCEKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KURA TAKVİMİ OLUP BU SENEKİ KAYIT TAKVİMİ HENÜZ VALİLİK MAKAMINCA İLAN EDİLMEMİŞTİR. HER YIL MAYIS AYI İÇERİSİNDE İSTANBUL VALİLİĞİ ETÜT BESLENME İLKÖĞRETİM OKULLARI KAYIT TAKVİMİNİ 01-20 HAZİRAN TARİHLERİ ARASINDA OLACAK ŞEKİLDE İLAN ETMEKTEDİR.)
01 -17 HAZİRAN 2011 ÖN KAYIT BAŞVURULARININ OKUL İDARESİNE TESLİMİ
(Her gün saat:09:00 -13:30 / 14.30-17.30 arasında ön kayıt bürosuna elden teslim edilebilecektir.)
27 HAZİRAN 2011 ÖN KAYIT BAŞVURULARI ARASINDA NOTER KURASI
(ANASINIFI SAAT:11.00- BİRİNCİ SINIF SAAT:14.00)
27 HAZİRAN - 01 TEMMUZ 2011 KURADA KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KESİN KAYITLARININ YAPILMASI
(01 Temmuz 2011 mesai bitimine kadar kesin kayıt hakkı kazandığı halde kayda gelmeyen öğrencinin yerine yedek listeden öğrenci kaydı alınır.)
04 -05 TEMMUZ 2011 KESİN KAYITA GELMEYENLERİN YERİNE YEDEKLERİN NUMARA SIRASINA GÖRE ÇAĞIRILARAK KAYITLARININ YAPILMASI
1.Ön Kayıt Başvuru u. (Aşağıda belirtilen evrakları hazırlayıp okulumuza geldiğinizde ön kayıt kabul komisyonundan elden alıp dolduracaksınız.)
2.Aday öğrencinin nüfus cüzdanının aslı ve fotokopisi.
(Nüfus Cüzdanı, ön kayıt süresince -adayların başka bir etüt beslenme ilköğretime ön kayıt olmamaları için- okul idaresinde kalacaktır. Bu şarta uymayacak veya ön kayıt süresi içerisinde öğrenci adayının nüfus cüzdanını geri isteyecek kişilerin ön kayıtları geçersiz sayılır.)
3. Aday öğrencinin velisi veya yasal vasisi ön kayıt sırasında mutlaka bulunacaktır.
(2005 doğumlular 1. Sınıf kurasına - 2006 doğumlular ana sınıfı kurasına girebilir.)
4. İkametgah (Nüfus müdürlüklerinden alınan belgede geçerlidir.) Avrupa yakasında ikamet edenler kuraya başvurabilir.
5. Sağlık raporu (İlk kademe sağlık kuruluşu veya özel hastanelerden alınabilir. Heyet raporu olması gerekmez.) Sadece anasınıfı öğrencileri için sağlık raporuna ek olarak aşı karnesi.
6.Aday öğrencinin anne ve babasının her ikisinin de çalıştıklarını gösterir aşağıda belirtilen belgeler:
(Anne ve baba ayrıysa veya biri vefat ettiyse durum kanıtlanmak zorundadır. Boşanmış veli adayı mahkemenin çocuğun velayetini kendisine verdiğini ilgili belgeyle kanıtlamak zorundadır. Eşlerden birinin vefatı durumundaysa vukuatlı nüfus kayıt örneği ibrazı şarttır.)
a)Kamu Kurumlarında Çalışanlar İçin:
1-Mayıs 2011 maaş bordrosu, kurum onaylı.
2-Kurum amirinden alınmış onaylı görev yazısı.
(Onaylar asıl olacaktır.)
b)Özel Kurumlarda Çalışanlar İçin:
1-İşverence düzenlenmiş iş yerinde çalıştıklarına dair görev belgesi.
2-Mayıs 2011 maaş bordrosu, çalıştığı kurumdan onaylı.
3-Son aya ait: Aylık Sigorta Prim Bildirgesi, çalıştığı kurum onaylı.
(Onaylar asıl olacaktır.)
c)İşyeri Sahipleri İçin:
1-Ticaret sicil gazetesinin aslı ve bir adet fotokopisi
2-İmza sirküsü aslı ve bir adet fotokopisi
3-Vergi levhasının aslı ve fotokopisi
4- Ticaret sicil gazetesine kayıtlı olmayanlar bağlı oldukları odalardan ya da vergi dairesinden alacakları belgenin aslı ve bir adet fotokopisiyle başvurabilirler.

Önemli Not: İşyeri sahiplerinin öğrenci adaylarının kurada çıkması sonrasında yukarıda bahsedilen belgelerin noter onaylı halde kesin kayıt sırasında verilmesi zorunludur. Ön kayıt sırasında henüz kuradan çıkmayan öğrenci adayından dolayı noter masrafı çıkmaması için veli, belgenin aslını gösterip, fotokopisiyle başvuru yapacaktır.

7. İstanbul Valiliği İl Ücret Tespit Komisyonunca 2011-2012 Eğitim-öğretim yılı için belirlenen ön kayıt başvuru ücreti 100 TL `ni AKBANK Esentepe Şubesi`ne yatırıldığını gösterir dekont.

Sevgiler,
Kardelen.

1 yorum:

  1. Aaa 100tl yi yatırdık ama geri almayı hiç akıl edemedik son dakika herşey iptal olmuştu

    YanıtlaSil