20 Nisan 2012 Cuma

Galatasaray İlköğretim Okulu Kur'a Tarihleri


Merhaba,

Normalde Galatasaray İlkÖğretim Okulu her sene Nisan ayı başı itibarı ile kur'a tarihlerini açıklar ancak bu sene şu gün itibarı ile hiçbir açıklama yok maalesef. İnternet cookimde sıkıntı olur falan diye hergün okulu ayrıca arıyorum kayıt tarihleri ne zaman diye ve her gün de aynı cevabı alıyorum; "önümüzdeki günlerde açıklanacak."

Kayıt tarihleri bir an önce açıklansın ki biz önümüzü görelim dimi? Mesela ben Mayıs ayında başka bir okula gireceğim kur'a için ve eğer Galatasaray'ın kur'asından benim kızım çıkarsa bir de diğer okulun kur'ası  için ayrıca harç ödememe gerek kalmayacak.Hadi parasında değilim ama Galatasaray'ın kur'ası Mayıs ayına sarkarsa kızımın nufüs cüzdanı o ikinci okulda kalacak ve bu nedenle Galatasaray'a başvuru yapamayacağım vs gibi karmakarışık olaylar söz konusu.

Ha bu olaylar için Galatasaray İlkÖğretim Okulu'nu suçluyorum da diyemem açıkçası. Çünkü hükümet Resmi Gazete'de bir açıklama yapmadı henüz. Yayınlasa bile okulların bu yapıya uygun değil. Eminim Galatasaray İlkÖğretim Okulu yöneticiler de planlama yapıyorladır kendi içlerinde fakat nour biz velileri de düşünsünler de ona göre hızlandırsınlar.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder